Haha!

föråt för att jag inte har skrivit något på nästan 2 dagar :( Jaa men i förrgår så åkte jag ut i byn och var typ till barin och sale och sen barin pånytt tror jag och sen garaget. Jaa och sen typ klockan 8 elr. något så åkte jag och någr andra ner till tottisas mormors villan elr. något sånt och smaka lite no :) Haha! Roligt var det åtminstone. Och vi gick och lade oss klockan 8 på morgonen och vaknade 11 och då var alla lite trötta men sen typ 1 så började vi städa och sen hemåt! När vi kom tillbaka till byn så åkte vi till barin och vissa åt mat och sen bakom gamla sale och jag åkte hem och åt klockan halv 5 eller typ jaa och sen kom maria och mikael och nu har jag just dammsugit blir väl snart en dusch och ansiktsmask :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide