Joo häjj hallåå

Hej idag har jag typ målat och städat lite åkte sen till barin och åt sen ut i byin vid gamla sale och talade med typ folket typ jaaa. Nu så vet jag inte alls vad jag ska skriva öööööh men imorgon är det ju skolan ihihih roligt! :) Sitter nu i soffon som ji ganska myyyysig och skulle typ jättegärna vilja ha något gott att äta typ na mat eller något.... Joo men nu är det så här att det händer ganska mycket nu lite här och där typ skolan är igång och vi renoverar och typ mycket annat. Kollar på AFV nu och skulle måsta skriva något intressant.Men ska väl gå jag nu så hörs vi senare.
In liten tråkig vits känd för att lägga upp den.
En blondin hade precis varit med om en hemsk trafikolycka. Mirakulöst hade hon klarat sig utan att få så mycket som en skråma och när polisen kom satt hon och lade på nytt läppstift.
- Herregud!, sa polismannen. Din bil är ju helt kraschad! Är allt bra med dig, fröken?
- Jadå, konstapeln, jag mår bara bra! kvittrade blondinen.
- Men hur i hela friden gick detta till? frågade polisen medan han gick runt bilen och inspekterade förödelsen.
- Det var så konstigt. Jag körde längs vägen när det helt plötsligt, från ingenstans, dök upp ett träd framför bilen. Jag svängde till höger, och där var det ett träd till! Jag svängde till vänster och där var ett träd igen! Då svängde jag till höger och där var ett till träd! Jag svängde till vänster och där var ett träd...
- Ursäkta mig, fröken! avbröt polisen. Det finns inte ett träd så långt ögat kan se längs den här vägen. Det var din Wunderbaum som gungade fram och tillbaka.



Syns :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide