smått och gott

Joo hej idag så åkte jag typ ut i byn klockan 2 och satt där med Amanda Janice Ronja och några pojkar.Satt där då och talade och sen åkte vi till barin och åt mat. Mums! Heh. Åkte då sen till sale typ tror jag och kanske till församlingshemmet och typ bskom gamla sale talade typ och jaa. Inte världens roligaste dag men helt okej. Och imorgon börjar ju skolan också :( Nej jag vill inte! Nu sitter jag och talar med jennica lite grann ibland öööh. Meen nu så ska ni få bilder från kläderna jag köpte.
Gådagens outfit:



typ skiiiitsuddig!

Jaa här är då lite skolsaker som jag tyckte jag behövde och ett påslakan eller något sånt.


Jaa grå tröjan och mjukisbyxorna (svarta) är från HM och resten från Gina Tricot.



Syns :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide