Godmorgon eller Goddag?

Skit dator jag hade skrivit jättelångt och sen försvinner allt skit. Jaa men igår då så solade jag och sen gick jag och sova jag var jättetrött och sen äta och gå i duschen sen ut i byn och vi hade ganska kul :) Jaa men i fredags klockan 2 mitt i natten på lägret så kom hjälpledarna och skramlade med lock i rummen och då måsta vi stiga upp oc h göra en hinderbana med ögonbindlar skit. Ja så måsta drick typ soja eller något och det var jätteäclkigt och typ röra i ärtsoppa med någt annat i och krypa på marken och dom kallade det Fest hos Mange haha! När man tänker på det nu så var det ju ganska skojj men äckligt idag så vet jag inte vad jag ska göra åka ut i byn blir det väl. Men jag visr bilder sen så
vi Hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide