regnjacka <3

tjena hallå vi säger så nää men ja idag så har jag varit till stan då som jag skrev och jag träffade några kända folk typ Martina (: och sen så köpte mormor och morfar ett par converse <3. Tack :) och nagellack och ett par tights tror jag. Kan visa bilder sen. När vi var på väg hem så åkte vi via malax och molpe och vestanlid höh. Trååkigt.. Jag har också nu fått låna en regnjacka. Sött ((: Lång är den men den är okej. Nu ska jag fortsätta kvällen med att göra inget typ. Kanske titta på film om ja orkar. Hörs senare.

suddi men skitsamm



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken färg e conversen?? :D

2011-07-20 @ 10:26:07
URL: http://epiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide