sjuk !

hej igår på dagen så dammsög jag poolen och hjälpte mamma att baka tårtan lite. På kvällen så kom släkten på kalas eller når sånt och jag fick pengar och en locktång och ett korshalsband typ och sen så tittade jag på film på kvällen. Idag så har jag feber yes! -.- Härligt på en lördag. Men annars idag så har jag inte gjort så mycket bara varit och ätit till baren och solat, tagit ett dopp i poolen (: Det blir ju antagligen en hemmakväll ikväll då. :( Och sen på måndagen så ska jag på ett läger i 4 dagar så då blir det ingen uppdatering. Men jag ska väl ta några bilder och visa er sen. Men här kmr nån bild från igår.


lite dålig bild men den går hoppas jag (:


här var locktången jag fick och i lådan så fick jag kristallglas :) och sen fick jag ju också ett jättefint korshalsband :) Tack allihopa.

Hörs :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Kan int du vis in bild på poolin diin? :D

2011-07-24 @ 17:17:05
URL: http://thelittleblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide