trött typ

hallå igår så hände det inte så mycket gick och simmade i poolen och sen for mamma och pappa och jag till Farmos villa. Var helt okej där men var så trött så orkade inte göra något där. Sen när vi kom hem tittade jag på film och sen blev det att gå och sova var såååå trött.  Och idag vet jag inte vad jag ska göra vaknade typ 10 och snart ska mamma och pappa till Närpes och jag ska vara hemma och städa. Jippii! -.-   Jag har märkt det har kommit några kommentarer och  haha tack amanda för kommentaren och Erica jag så du ville se vad hade köpt så här ska du få se (:      




jaa det där var allt jag köpte. blev nog ganska mycket.  hejdåå :)



Kommentarer
Postat av: Erica

gööud va du köpt mykii :D men fiint va e :))

2011-07-18 @ 14:02:57
URL: http://bringitongirls.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha ojj jiievlar va myki e va tå man så allt samtidit :D

På 2 dagar!! Ja herrejievlar...

2011-07-18 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide