Kvällen

Hej vi åkte och åt till barin cirka klockan 5 och sen till sale och åkte sen hem efter några paraplyer för att det ösregande och sen bakom gamla sale och sen till skolan med allt folk då.Åkte senare också till Linda och Lotta, och när vi åkte dit så cyklade jag lite före dom andra och så skulle jag göra en "U-sväng" och då föll jag med cyklen och nu är benet blått...Proffsigt.Satt sen då vid Linda och Lotta med mycket folk av alla de slag och åkte hem cirka 9 för tjejerna skulle hem halv 10.Så nu har jag bara läst lite bloggar och kollat på Idol.Men vi hörs mera imorgon och här kommer lite bilder från skolan och ikväll:







Syns :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide