Why do girls run from the guys who try to make them happy,and fight for the ones that make them cry?

Hej jag stal rukriken av fnitertipponaas blogg heh.Idag så hade vi gymnastik och det gick verkligen inte bra för vi hade orientering men vi fick åtminstone många skratt hah!Åkte sen till stan efter skolan med klassen och vi åkte först och bowlade och förlorade... sen gick vi och åt till Rax och sen gick jag och Linn på stan tills klockan 7 och hittade en halsduk men vet inte om jag ska behålla den.Åkte sen hem med Linn,Patrik och Calle.Kom hem 8 tiden så nu ska jag väl måsta öva på prov men får se om ja årkar så hörs vi mera sen och här kommer bilder från dagen:


Nyaste modellen hah!






Har haft en kul dag så tack allihopa!

Syns :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide