STAN

Hej,blev ingen uppdatering igår eftersom jag inte orkade och vi kom hem ganska sent.Skolan igår var nog helt okej,förhöret gick sådär och sen fick vi också ut bilogiprovet som också gick sådär...Efter skolan åkte jag då in till stan med mamma.Åkte först och åt till Gatuköket och sen åkte vi till Anttila med mormor och morfar och köpte en servis,åkte sen till Stenhaga och köpte resten av servisen.Sen in igen til stan,till Gina och köpte en topp och en bikini och hårfärg vid Antilla.Åkte sen till ABC och åt hambrugare och sen hem.När vi kom hem gick jag i duschen och sen gick jag och la mig.






Kommentarer
Postat av: amanda

vatå fö färg? :]

2012-04-25 @ 15:25:20
URL: http://eamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide