BEFORE I STARTED TO KNOW YOU I HOPED YOU WOULD BE LIKE A NICE GUY AND NOT LIKE EVERYBODY ELSE BUT THEN I SAW THAT YOU´RE JUST LIKE ALL THE OTHER GUYS

snatta en liten bild av Jennifer från Amandas villan.
Jag har helt enkelt tappat blogglusten men får se om det blit bättre nu när skolan börjar.Nå sen sist så har jag hunnit med att sälja kakor och bullar med Emma på onsdasdagen och sen på kvällen åkte jag till Amandas villa med Jennifer,Frida,Jennica och Amanda.Var uppe hela natten och hade riktigt trevligt.På torsdagen blev det konstens natt med brudan och det var nog riktgit trevligt med alla tjejer.Träffade mycket folk jag inte har sett på länge.På fredagen åkte jag till Malax på kvällen och var vid Kevin med tjejerna och spelade volleyboll och åt mat och sånt.På lördagen blev det fagerö dans och jag måste säga att det var en av dom bästa danserna på länge.Dansade i discot och var ute på parkeringen.Idag så vaknade jag halv 3 så annars har jag inte gjort så mycket.Imorgon börjar i alla fall skolan så hörs sen och ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide