KISS ME LIKE YOU WANNA BE LOVED

Som ni märker så blir min bloggning bara dåligare och dåligare.Funderar på att sluta blogga eller börja på en ny blogg och få börja om,får se hur det blir.
I alla fall så har ju skolan börjat och jag ser inte alls fram emot imorgon och hela året.Veckan gick jätteslött men det var i alla fall kul att träffa alla vänner och de nya sjuorna.På onsdagen fick jag i alla fall moppekortet så åkte ut till Petalax på kvällen då,blev nog riktigt skojj.På fredagen åkte jag till Malax på kvällen och var först ut och körde lite i Malax och sen bestämde jag,emma,alex,tina,lina och martina oss för att åka till stan.Åkte väl iväg halv 10 mot ABC och sen vidare mot hesburger och sen in i stan och runna åpå.Var hemma vid Emma ungefär 1.Sov där på natten och sen på dagen gick vi ut och fotograferade lite.
Åkte hem på kvällen och var meningen jag skulle till Molpe men blev inte så i sista sekund så blev en hemmakväll med morsan istället.Idag har jag inte gjort så mycket,ätit mat och bara slappat.Hörs när jag hör av mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide