BEKÄNNELSER

Hatar min rygg,vet inte varför men hatar den.
Hatar också mitt hår.
Gillar däremot mina kläder,ibland.
Snart jul.
Mandariner är nästan världens bästa frukt.
Julbelysning är mysigt.
Hatar min kropp.
Musik gör min dag.
Pojkar är bra och dåliga men kan lita mer på pojkar än tjejer,ibland.
Min ziperall är leopard.
Julklappashopping är mysigt.
Gillar inte min telefon,vill ha ny.Haha bortskämd.
Vissa tror jag är bortskämd när jag är ensam barn men det är jag tyvärr ibland.Inte alltid men ibland jå.
Har inga syskon,vill ha.
Stockholm är världens bästa stad.
LA är inte så häftigt som det ser ut,äckligt och smutsigt men ändå så jävla fint.

Nu ska jag packa in julkappar,NU FICK NI NA NYTT INFO
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide