BEKÄNNELSER

Hatar Finland,älskar Sverige.
Har otroligt dåligt självförtroende.
Musik gör mitt liv hundra gånger bättre och sämbre.
Älskar att resa,bästan resan är USA,såklart.
Längtar till Jul.
Mitt hår blir jättelätt slitigt,så om ni har några tips på bra hårprodukter säg till.
Jag har 2 rum.
Längtar inte att gå ut 9:an,allting blir ju bara jobbigare sen.
Jag vill ha en delfin eller en hund.
Att bli 18 känns jobbigt.
Har otroligt lockigt hår,hatar det.Hatar allting med mitt hår,nästan.
Om jag har skitigt hår vill jag inte äta choklad.
Inredning är bäst,skulle vilja ändra om och inreda mitt rum hela tiden.
 
Korta små saker om mitt liv,HÄJTÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide