I NEED YOU RIGHT NOW

Shopping.Pengar.Fattig.Så himla shoppingsugen så jag skulle kunna dö.Dö.Märkeskläder.Skor.Kjol.Jeans.Väst.Hoppari.One direction (haha).Tröja.Ååh.Så himla panik så jag får nått fel,behöver nya höga klackarskor,eller behöver,vill mera ha,och nya underkläder.Nåja till nåt vettigt istället.Har börjat komma igång med träningen nu igen,bra där.Funderar på att få ett perfekt mål till nyår.Samhällslära går framåt långsamt men bra.Helt okej.Musik,nu.Perfekt behöver det,shopping.Haha ska sluta nu,inte mera rolit eller lucia imorgon,hör till kören så hälsa mig lycka till och hoppas att jag inte sjunger falskt som jag ofta gör men har några bra bredvid mig så det ska väl gå.Blev långt och onödigt inlägg men ja.Shopping behöver nu,förlåt.ADIOS
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide