SMÅ BEKÄNNELSER

Mitt hår blir slitigt efter typ några dar då jag har varit och klippt mig,hatar
Gillar att skriva bekännelser
Kan inte lyssna på arstister som jag gillar för kommer bara på då
att jag vill åka och kolla på dom t.ex. konsert.
Gillar att drömma mig bort,gör det hela tiden
Att få klä julgranen drar fram riktiga julfeelis
Ofta när jag mår skit,så berättar jag det inte för nån fast jag vill,men till sist drar jag ur mig allt.
Nyarfton brukar inte föra fram tur,mera otur.
Är ofta ensam,men trivs
Amanda är en gammal vän,haha
Mina vänner är som ditt och datt
 
Nu to e slut,ha klädd julgranen ikväll och prövat kläder tils imorgon.Blir tidigare väckning imorgon eftersom jag ska locka håret,jobbigt haha.Hörs imorgon antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide