DÅLIG UPPDATERING

Hej,har inte kunnat blogga på några dagar nu för att datorn har haft något damp fel,men nu funkar det, åtminstone för tillfället.I Torsdags var jag som vanligt i skolan och engelskaprovet gick nog helt bra.ABI kom också till skolan som nog var helt skojj.Sen på kvällen åkte mamma och jag till "främmand" som nog var helt bra.På fredagen var skolan också hel bra och sen på kvällen så åkte jag till Malax och åt till Metropolis med några personer och sen socken och sånt som nog var helt okej,antar jag.Idag vet jag inte vad som händer,skulle vilja till Malax men får väl se hur det blir med det...Ha det bra så hörs vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide