HUPS,DÅLIG UPPDATERING

Hej,och jag vet att jag inte har uppdaterat på länge...Men igår så var skolan som vanligt.Matteförhöret gick inte alls bra.Fick nästan minnesförlust så ja.Efter skolan kom Emma hit och vi åt mat och sen klockan 5 traskade vi iväg till lokalen med folk.Var där och pyntade och fixade tills alla barn kom (11-12 åringar).Var nog helt kul med alla.Sålde bland annat godis och bål,dansade och hade hur roligt som helst.Klockan 11 for alla och vi började städa och var färdiga 12 så då kollade Emma och jag tv och åt godis och snackade tills halv 2 och sen tog vi natten.Vaknade idag lite före 12 och gick och åt frukost halv 1 och kollade sen tv och Emma åkte hem lite före 2 och har varit duschen sen dess och ätit.Ska snart gå ut och fotografera med Amanda och sen får jag se vad som väntar.Bilder kommer sen.Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide