JA JI DUM I HÖVE.ELÅ?!

Hej,dagen började med att stiga upp 10 och gå i duschen,äta frukost och göra mig färdig och sen halv 1 (tror ja) så åkte jag och en gammal vän till Mulurin och började skida mot Scoutstugon.Tog lite små pauser här och där och kom fram kanske 4 och då blev det korvgrillning.Var jättesknt att bara sitta stilla och äta mat och njuta av det vackra vädret.Är ungefär 10 kilmeter dit och jag vet att jag är dum i huvet.Jag menar vem skidar sammanlagt 20 kilmoeter på sportlovet?Var i alla fall helt slut när vi var färdiga.Kom hem lite före 7 så har varit ute i sammanlagt 5 och en halv timme,ungefär.Kollar Familjen Annorlunda nu och har mumsat i mig en mockaruta och imorgon är det stan som gäller.Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide