MAMM!JA SÅG IGEN AN!

Hej,rubriken handlar om idag när morsan och jag gick på stan och jag kände igen en person och sa att ja såg igen an.Jag menar man brukar ju säga,jag känd igen an.Men man är som man är.Åkte som sagt in till stan idag med mamma och pappa och fick med mig 2 par byxor,smink,2 bh,utebyxor (till slalom), 2tröjjor och lite annat smått och gott.Åt också på Amarillo för första gången i mitt liv.Jag menar alla äter ju på Amarillo ganska ofta,och sen kommer jag då...Kom hem 7 tiden och har ätit varma smörgåsar,spelat spel och nu laddar jag ner en film.Godnatt i förskott!




Kommentarer
Postat av: Erica - onlybitchesstanding

VIS BILDER PÅ HE DU KÖPT!!!!! :D :D e ji en order!! x)

2012-02-28 @ 21:49:39
URL: http://onlybitchesstanding.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sööt bild ! <3 :)

2012-02-29 @ 11:01:59
Postat av: natasha

Tu ji sööt! <3 :)

2012-02-29 @ 12:23:47
URL: http://naschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide