DAGEN I SIG

Började dagen med att duscha och göra mig i ordning för att åka till Amanda och ta konfirmationsbilder.Lockade håret när jag kom dit och sen blev det att ta kort.Korten blev väl helt bra,får se om jag tar någon av dom eller så blir det att ta nya.Sen när jag kom hem klippte jag gärmattan och började sen städa.Farmor,mormor och morfar har också varit här idag.Ska snart försöka sova för imorgon blir det tidig väckning eftersom dåblir vi konfirmerade.Blir dålig bloggning imorgon med ska försöka slänga in ett inlägg.Gonatt i förskott!



Kommentarer
Postat av: LINA♥

JEVLA HÄRMAR, MIN KLÄNNING! :( hahahhaha.. skojja , puss! ;)♥

2012-06-09 @ 22:50:01
URL: http://thenicelina.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide