HEMMA

Igår så blev det en spontan trip till Amandas villan,och som vanligt så var vi ju vakna hela natten.Drack kaffe för att hålla oss vakna men vi slocknade nog vid halv 9 och vakande 11 eftersom vi skulle åka hem.På natten och kvällen så badade vi i sjön och bastade,spelade spel så gått som hela natten,lyssnade på musik och drack kaffe.Idag så somnade jag när jag kom hem och åt sen mat och solade.Åkte sen till Malax och åkte till Åminne och åt en hambrugare med Amanda,Linnéa och Malin.Sen gick jag och Amanda till stranden och där var Josso,Bosse,Johan och några andra kom också sen.Åkte hem halv 11 och ska snart gå och sova så jag orkar upp imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide