HUPS

Reglerna för den här utmaningen är att svara på elva frågor, skapa elva nya frågor och sedan utmana elva andra bloggare. Jag blev utmanad av Jennifeeer att svara på frågorna:

1.Vad är det bästa med sommaren? att få vara ledig och bara slappa och såklart att få vara med vänneeer.
2. Är du nöjd med dina betyg? säkert he.
3. Bästa resan hittils? helt klart när vi var till USA.
4.Vad vill du bli när du blir stor? åjj jag har faktiskt ingen aning men psykolog skulle vara kul...
5. Vad handlar din blogg om? om mitt liv i bilder och text.
6. Hur många syskon har du? 0.
7.Vad gör dej lycklig? att vara med kompisar och att få vara fri och ung.
8.Vad gör du om 10år? förhoppningsvis så jobbar jag på något kul ställe och bor utomlands.
9. Favorit TV program? helt klart Vänner och Förhäxad.
10. Blir du lätt beroende? japp.
11. Tycker du dom här frågorna e svåra att hitta på? ;) aaa.

Har också blivit utmanad av Lena så här kmr dom frågorna.


1: Vart skulle du allra helst resa?
antingen Storbritannien,Frankrike,Italien,Hawaii eller USA.
2: Favoritgodis? choklaaad.
3: Vad tror du att du gör om fem år? antigen studerar.
4: Om du skulle fåvälja en artist/band att vara med en dag, vem/vilka skulle det vara? jag har faktiskt ingen aning.
5: favoritsport? hatar sport.
6: Bästa minnet? åjj det finns så många men jag glömmer nog aldirg alla minnen från alla resor och härliga minnen jag har haft med alla kompisar.
7: Nånting som de flesta inte vet om dig? att jag är livrädd för småkryp och jag blir aldirg nöjd med något jag gör.
8: Vad ska du göra i sommar? slappa och vara med vänner.
9: Ditt favoritklädesplagg? mina svarta jeans <3.
10: Om du skulle få välja ett språk som du lär dig att tala flytande på en sekund,
vilket skulle det bli?
italienska.
11: Favoritbloggen? finns så många jag tkr om men kanske Kenzas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide