7 SAKER OM MIG

Blev utmanad av Amanda.

1.Jag hatar skräckfilmer,finns seriöst inget värre.Klarar sen inte av att gå hem om jag har kollat på en.
2.Jag har självlockigt hår,som ibland är bra och ibland dåligt.
3.Blir lätt kär.
4.Jag älskar att baka muffins eller kladdkaka som exempel,men jag har nästan aldrig orken eller tålamodet.
5.Jag vågar inte pröva på ny mat,bara om någon tvingar mig.
6.Min värsta egenskap,jag skrattar om någon ramlar eller gör sig illa,Jag fullständigt hatar att jag gör så.Så om ni ser att jag skrattar om ni har gjort er illa så ta mig inte seriöst,och jag har bilvit mycket bättre på att inte skratta men det finns nog kvar.
7.Jag sparar på godis,jag äter de äckliga godisen först och sparar på de goda så de sen blir gamla,om jag glömmer bort dem.

Jag utmanar dem som vill!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckansblogg är utsedd, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-04 @ 19:50:54
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide