FREDAG IGÅR

Hej,skolan var igår som vanligt.Fick färdgit min hoppari som jag har lagat på textilslöjd.Efter skolan åt jag lite mellanmål och gick sen i duschen och gjorde mig kla för Malax.Vi åkte från socken kvart över 5 till stan för att bowla.Jag vann första omgången men andra omgågen ei.Gick sen och köpte godis till citymarket och sen bio.Det blev Mission Impossible 3,som nog var bättre än förväntat.Jag kan väl säga att jag och mina små vänner inte kunde hålla tyst under filmen.Haha!Fick nog 2 eller 3 blickar på mig och de verkade vara irriterade.Haha!Kom hem halv 12 och gick och la me dirket.Nu ska jag äta och sen börja fixa mig.Hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/11-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-11 @ 15:49:45
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide