LÖRDAG

Hej,förlåt för dålig uppdatering men fredagen spenderades i alla fall i Malax som var mycket roligare än vad det brukar.Kom hem halv 12 och nästa dag vakande jag kanski 12?Städade i alla fall rummet igår som tog hela dagen.Klockan 4 var jag färdig så då gick jag i duschen och gjorde sen mig färdig för att åka till Linnéa!Kom dit 7 och sen kring 8 kom resten och vi snackade och tog naon och sen 9 tog vi taxi till SolfEnligt mig var det skitkul nästan hela kvällen.Dansade och talade med massor av nya människor.Sen när vi skulle hem så kom aldrig taxin så mamma och Linnéas mamma kom efter oss.Kom hem 2-tiden och tog natten direkt.Vaknade idag 10 för jag skulle till Söndagsskolan,men vad gör man inte för barnen.Kom hem 12 och ska göra lite läxor idag och städa och kanske gå ut.Ha en bra dag!






Kommentarer
Postat av: YEEY SCORE!

HEJ! Super fin blogg du har jätte fina bilder! Tänkte tipsa dig om en tävling på min blogg där DU kan bli av ritad! Kul va? Aja i alla fall det enda du behöver göra är att bestämma en bild du vill att jag ska rita av och sedan skicka den till min mail!!! Och m du vinner så kommer du även vinna en länk så klart :D för ganska många läsare! Så VAD VÄNTAR DU PÅ VAR MED OCH TÄVLA VET JAG!

2012-03-18 @ 13:27:36
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide