DET VAR EN GÅNG TVÅ BAGARE OCH EN SMET



Hej,ni får ursäkta för att jag inte har bloggat tidigare idag,men så blev det.Steg upp klockan 7 och åkte sen till Malax lite över 8.Stog och väntade på bussen med Martina för att åka in till stan.Vi gick först på stan och shoppade lite och gick sen och åt till Hesburger.Sen lite över 11 gick vi till Brändö till Malins skola för att vara modeller när de som går i skolan där skulle göra frisyrer på oss och sminka oss.Vi började 12 och slutade 3 så gissa om jag inte blev trött?Men kul var det,frisyren blev jättefin och sminket lika så.Sen när det var slut gick vi runt lite där på YA och gick sen till stan och shoppade lite till.Klockan halv 7 var jag hemma och sen dess har jag övat på prov och gjort läxor.Så min dag har varit helt jättebra utom moddeprov då...Ska kanske öva lite till och äta lite och kolla Min pappa är bättre än din pappa och sen gå och sova.Godnatt i förskott!





Kommentarer
Postat av: int jennifer nää

ASsÅ FAN VA SNYGGT HÅR ! <33333

2012-05-09 @ 21:08:28
URL: http://jentasfoto.blogg.se/
Postat av: Lina :)

min söötis :) du passa jättebra såde :D♥

2012-05-10 @ 01:59:32
URL: http://thenicelina.soclog.se
Postat av: Linnéa

va sööt blid Natasha du passar skit bra i låckit hår! :)<3

2012-05-10 @ 15:36:46
Postat av: natasha

Naaw tack <3 E ji no ni som ji gollo :D

2012-05-12 @ 15:08:26
URL: http://naschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide