SÖNDAG


typ gollogast i världen?!
Hej,igår blev det att åka till farmor en stund med mamma.Idag så är det ju morsdag så ha en bra morsdag alla mammor <3.Steg upp 10-tiden och gjorde frukost åt mamma och sen så blev det att åka in till sjukhuset eftersom jag hade 39 graders feber.Satt där i en och en halv timme och sen när vi fick komma in så som vanligt säger dom bara att det inte är någt farligt.Hon sa att jag hade typ nån influensa och inget värre men min hosta är bara jobbig ännu.Kom sen hem 3-tiden och åt lite mat och sen dess har jag kollat Vänner och övat lite på kemiprov.Ska kolla några avsnitt till nu så uppdaterar sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide