ARE WE DON'T FRIENDS ANY MORE?

oppner,från igår
Här sitter jag nudå fast jag har massor att göra.Ska träna,öva på förhör och prov som jag har i veckan och fundera och fixa mig till kvällen och städa.
Igår så åkte jag tilll Malax halv 8 och åkte tilll Kevin då och to nain, sen så kom Jens och Mattias och några andra och då åkte jag,Linnéa och Emma ut och köra med dom tills halv 12.Gick sen runt i Malax helt själv,haha men mötte på Lina och Tommy så blev ju lite roligare.Mamma kom väl efter mig halv 1,så somnade väl kring 2.Nu så ska jag gå så hörs vi mera sen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är jens och mattias?

2012-11-17 @ 18:02:32
Postat av: emme

vems hand är det på bilden?:D

2012-11-17 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide