I LIKE YOU AND I NEVER WANNA LOSE YOU,YES YOU

Sjukling hej här.Känns jobbigt att bara skriva att jag är sjuk hela tiden men så är det.Åkte som sagt till farmor ikväll och har umgåtts med världens gulligaste tjej,Alissa.Hur söt som helst.Kvällen har ju inte varit som alla andra,blev ju nog lite avis när man kollar på alla andra som har halloweenfest och sånt,tar e som e kommer.Får ta det sen när jag kommer hem från Sverige.Kan fortfarande inte äta något,eller jag kan men tar så jävla sjukt,måste åka och ta halsprov nån dag och hoppas på att jag inte har angina.Nå nu ska jag chilla och chilla resten av kvällen medan resten av världen festar,ta e longt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide