I'M GONNA MISS YOU SO MUCH,SO MUCH THAT I WILL BREAK

Ikväll så har det känts som om det har varit massor med folk i hela huset men det har nog bara varit vi 3,antagligen så när alla stressar runt med all packning,haha.Nå som ni förstår så har jag packat ikväll och gjort läxor inte så mycket som jag skulle ha kunnat men.Nu så ska jag kolla ett dhw avsnitt efter min dag.Det här blir också mitt sista inlägg nu då jag åker bort men är tillbaka på måndagen så syns då.Slänger kanske in ett inlägg om jag får tid eller nåt sånt,ha det bra!



Kommentarer
Postat av: INGRID WENELL

Hej! Jag såg att du är med och tävlar hos Kenza om biljetter till Attitude STHLM, modemässa. Jag tänkte bara tipsa dig om att du kan vinna samma biljetter till samma mässa på min blogg. Konkurrensen är inte lika hård hos mig, så du har större chans att vinna ifall du inte gör det hos Kenza! Ville bara säga det :) Direktlänk: http://magazine.trendsales.se/blogs/ingridwenell/2012/11/121107/vinn-biljetter-till-attitude-sthlm-24-25-nov-2012

Lycka till! Kram Ingrid Wenell

2012-11-08 @ 06:17:06
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide