IT IS FRIDAY AND I AM HAPPY,JÅÅ

Sitter nu hemma med världens värsta förkylning men Jennifer förgyller min dag med hennes talande,hehe.Tillbaka till sjukisen,kan inte svälja någon mat,eller jag kan men det tar så jävla sjukt och febern är väl kanske också tillbaka.
Nå skoldagen gick snabbt,fick ut prov och nöjd är jag.Åkte till stan efter skolan med morsan.Åkte först och åt och hämtade tillbaks min älskade telefon som jag har haft sönder 2 gånger på några månader.Alla bilder hade åkte bort på telefon så ledsen är jag för det men har ju några sparade på instagram så ja...Hittade också vinterskor och gymnastikbyxor och några tröjjor.Nu så ska jag bara chilla och försöka äta nåt resten av kvällen,ha de bäst,flodhäst!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide