R A N D O M F A K T A

rubriker på min blogg betyder allt,rubrikerna stämmer ibland in på mitt liv.
när jag börjar gilla nån har jag väldigt svårt att släppa den personen.
jag älskar mina vänner.
har lätt för att skaffa nya vänner.
mat är det bästa som finns.
om ni tkr att jag läser mycket på prov som det kan stå,
det gör jag men proven går skit i alla fall.
jag gillar att träna.
jag önskar jag var rikare.
jag gillar inte mitt utseende.
shopping gillar jag enormt,bara jag skulle ha pengar.
fotografering är kul.
dåligt självförtroende.
jag gillar att festaa.
hatar skolan enormt men ska ändå till gymnasiet,hehe.
gillar att komma på egna långa citat,därifrån mina rubriker.
serier är mitt allt.
älskar skor fast jag inte har så många.
gillar att vara blond.
tror inte på mig själv,inte mycket.
 
HEJDÅ
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide