ACT LIKE A LADY,THINK LIKE A BOSS

Hejsan hoppsan.
På fredagen så blev kvällen inte som planerat men slutade bra i alla fall med gott sällskap.Var ute i Malax och gjorde väl lite ditt och datt och sen åkte vi till socken där kvällen slutade.På lördagen städade jag på dagen,lagade mat och duschade.På kvällen så kom jag på att Jennifer och jag skulle åka till Malax,så sagt och gjort så gjorde vi det med vespa.Hann också få bensinstopp i Molpe så mamma kom med bensin,haha.Kvällen i Malax så var nog bra,satt vid socken och var vid skolan.Telefonen hann också få en smäll,hela rutan är sönder men som tur är så har jag försäkring,huh.Idag så har jag bara slappat som man ska göra på söndagar,härligt.Imorgon blir det prao en vecka men vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide