YOU DON´T HAVE TO LIE WHEN I ALLREADY KNOW THE TRUTH

Hejsan!
Min helg har nog varit helt bra den.På frdagen blev det i alla fall att stanna hemma.Men på lördagen tog jag moppe klockan 9 till Malax.Hann också möta på en älg,haha.Var och sålde vid Paxal med Emilia och Josso.Åkte sen och åt till Metropolis och sen åktej jag till Linnéa.Åkte först och handlade och sen började vi göra mat.Tjejerna och killarna kom ungefär 6-7 och då åt vi,chillade kollade skräckfilm,alla utom jag och Malin.Åkte hem sen och på natten och kollade film.Igår så åkte jag till Närpes och åt mat,kollade Disney och tog det lungt.Åkte sen hem och duschade och sånt.Idag så har det varit en jobbig dag,har haft löptest i regnet,haft hundrafemtio teoritimmar och sånt.Ikväll så blir det myskväll men först läxor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide