EN SVÅR EN

Störtsköna bilder från fredagen och idag.
Skolan gick bra idag med gott humör och då det var Emma födelsedag.Spela också volleyboll mot 9b och ja ni kan ju gissa vem som vann,hihi vi.Lite stolt över laget som spelade.Kom hem vanlig tid och chilla med mamma och skrev av saker jag har missat och åt mat.Efter det börja jag laga matteuppgifter och träna på det,skrev lite av inlämningsuppgiften som ska vara in på fredag,öva på kemi och nu har pappa förhört mig,skrivit lite uppsatser som jag gör nu för tiden och nu håller jag på och läser på fraska.Pluggkväll helt enkelt.Nu ska jag träna,ska göra 100 situps och armhävningar och sånt och sen gå och belöna mig med serier,låter gött.Nu träning -->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide