HEJSAN HOPPSAN LILLEBROR


 Ungefär såhär tråkig har min kväll sett ut.Bjuder på den sista bilden eftersom det var så himla gott.Pluggkväll har det varit och så ser hela min vecka ut så därför orkar jag inte blogga.Börjar på nästan direkt jag kommer hem tills cirka 8 på kvällen så ja därför.Skolan var riktigt rolig idag,börja med att vara i festsalen med 6:orna som var på besök,gick igenom lite saker och bjöd på glass.Sen fick vi gå runt med de i klasserna och visa dom runt,hihi så skojj.Efter det åt vi mat och sen talade vi lite med de i en klass och gick igenom vissa saker.Gick med Emilia och hade Gösta som lärare,helt chill.Hade sen tillval då jag spela in min låt,hemskt.Sen så vet ni var jag har hållit hus ikväll.Avslutade den med en 2 kilometers länk,40 dips,30 armhävningar och 30 situps.Nu ska jag kolla serier.Gonatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide