LEDIGT

aaw,ganska ful typ där till vänster så kolla till höger va.Är lite lycklig för att vi är lediga imorgon,bara en dag men är glad i alla fall.Skolan innehöll ett konstigt prov,ett förhör,3 timmar tillval som 2 innehöll att skriva 9:ornas låt.Åkte och handlade efter med mamma.Då jag kom hem träna jag lite grann före jag gick i duschen.Åt sen mat och nu är jag klädd i mysiga rosa kläder.Ska snart börja fixa mig även fast jag inte vet var kvällen slutar,kan vara hemma,malax,korsnäs eller stan.Hoppas på stan helt enkelt,ska försöka få med mig mina vänner så får jag hoppas på en dunderkväll.Hoppas ni har det bra sötnosar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide