STRESSIGT.NU

Har inte riktigt tid med bloggen nu för tiden.I lördags så städa jag huset på dagen,läst i min moddebok och bara chilla.På kvällen gick jag i duschen och invänta 2 små människor.Kom väl hit nån gång,så de satt väl sig ner och börja spel på playstationspel.Världens töntar säger jag bara,haha.Sen laga vi mat,typ stekt ägg som Amanda och Jennica alltid gör då de är här.Laga också kokosbollar som inte gick att äta.Sen pröva vi mina kläder,lyssna på rutten musik,snacka och skratta åt töntiga saker.Blev nog en helt bra kväll för det,hihi.Somna väl cirka 1 då jag kolla på film.Idag vakna jag 10 och åt frukost och kolla film.Sen träna jag.Bestod av 40 armhävningar och 60 situps,40 jumping jacks,50 squats,40 crunches och sen gjorde jag också lite benövningar.Träningstönt.Sen städa jag mitt klädskåp till slutet,klädd på mig och åt mat.Åkte sen till Närpes,har varit där hela dagen med mormor och morfar och mamma.Åkte hem halv 6 och då jag kom hem chilla jag,läst på förhör,beställt hem klänningar och skor och duschat.Nu ska jag sova.Gonatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide