TJENISAR

 
 
gollåt.
Skolan var bra igår.Åkte hem direkt och fixa bästa bästa mellanmålet och gick ut på balkongen och bara njöt.Solen sken och det var så himla härligt.Gick väl in cirka 5-halv 6 och då var mamma hemma med en ny familjemedlem.Ipad!Jee,sådär så lycklig.Är då från hennes arbete men glad i alla fall.Chilla sen och åt mat och tagga på en fredag,jepp.Fick kompani nån gång där 8 tror jag.De utforska mitt hus och jag fixa mig tills vi fick nytt kompani och då drog vi ut.Körde vespa,frös,snacka och sånt chill.Har väl varit med om bättre men det gick helt bra.Kom hem halv 12 och somna väl kring 1.Idag vakna jag 12,åt frukost en timme och sen gick jag ut på en 8 kilometers promenad/länk.Kom hem efter 2 och sola med mamma lite mer en timme.Åt mat och sen hoppa jag i duschen.Fixar mig för bäst för att åka på dans.Solf ikväll.
 
FRÅG BLOGREPSONE FRÅGOR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide