TRÖTT,GALEN,HEMSK OCH ALLT DÄRIMELLAN

Saknar mitt blonda hår så enormt,ska färga det före skolavslutningen i alla fall.Just nu lockar mamma mitt hår,hoppas på fina lockar imorgon.Ikväll har jag övat lite för lite på finska och bara legat i soffan för mycket och filosoferat.Har också beställt hem nya mattor och diskuterat om hur mitt nya rum ska se ut,hihi lite taggad.Träna också lite i slutet av kvällen.Hade några pass som jag har laddat ner,brände väl cirka 250-300 kalorier.Håller också på med en squats-30 dagar träning.Är snart vid hälften och jag måste säga att det är redan så mycket enklare!Har just ätit frukter och ska sätta mig ner framför serier om en stund då mamma lockat färdigt.Gonatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide