DÅLIG PÅ RUbRIKER

Hejsan på er,har haft en riktigt bra dag som började med att jag försov mig.Hann bra till skolan för att ha en fysiktimme.Åkte sen till malax och då köre fanny och jag in till stääden.Gick runt och jag shoppade helt klart loss,så fattig nu så det ryker om det.Emilia,Josefin och Johanna joinade oss på stan så det var riktigt skojj.Fanny och jag åkte sen och tankade till sååndom och sen till solf lågstadieskolaa och chilla en stund,bossit.Nu är jag hemma och ska läsa some homework och packa lite väskor och tagga helgeeen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vannifrån har ni köpt frozen yougurt? :)

Svar: från spice ice tror ja det heter :)
natasha korsbäck

2013-08-27 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide