FÖDELSEDAG OCH LITE TILL

Ja,jag slutade väl blogga där vid min födelsedag.Hade en suverän helg som jag skrev då.Hemmafest,faggen,förfest,rolaaaandz,keep calm bild haha älskar dooom och sist avslutade jag helgen med släktkalas.Himla bra helg så jag taaaaackaaaaar.
Måndagen har jag inga bilder ifrån men på tisdagen bar det av till Seinäjoki (??) på shopping med Amanda,Mamma och Inger.Shoppade hem två tröjjor och två klänningar sådär i slutet,typicaal jag.Avslutade sen den perfekta dagen på en perfekt kinarestaurang,jee.Dog av vad jag var mätt,haha.
Onsdagen har jag inte heller några bilder från haha men jag bloggar mer sen med bilder från den superbra torsdagen och helgen osv.Hörs gullungar!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide