HAHA VILKEN DAG

Vilken dag!Jag har så mycket att säga för dagen har varit lite wierdooä.Började dagen med att köra till skolan och hade en timme och sen håltimme.Fanny och jag körde ner till sampin för att köpa glass och sånt.Då vi kom tillbaka åt vi mat och hade lite samling.Hade sen 3 vanliga timmar.På biologi så ja haha.Vi fick veta vem som skulle komma med till Neapel och hon bara att 21 fick komma med och 24 hade sökt så att 3 från vår klass inte skulle komma med och tralala hjärtat typ pumpa i 200 grader haha? Till sist hon bara att alla slipper med och ÅÅH vad glad jag blev.hihih jaag är så taggad på neapeeel.jejeje.Körde sen hem från skolan och som bra avslut haha så kör jag såklart i dikeet.Ååh gud,vespan fick massa skråmor,nånting föll av och hjälmen har typ kollapsat.Bra natasha,bra.Ikväll har jag 0 plans,vet inte vart jag hamnar men till nåt ställe åtminstone.Hoppas ni har det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide