LÄNGE SEN SIST


Nån som tycker jag är bra på att blogga?Jajjamen,bollaah.Ja nämen hejsan på er som fortfarande är inne här och kollar.Jag har inte bloggat på vad en vecka,eller två?Men mitt liv leker så enormt bra och jag klagar inte ens lite.Ska berätta om allt jag har gjort sen i ett annat inlägg men ja det tar vi då jag hinner,eller hur? Annars så ska jag in till stan imorgon som det ser ut,konstens natt gäller.Sover sen också antagligen i koskö.Skolan då,börjar om mindre än en vecka och jag håller på och exploderar.Orkar.inte.fan.för.gymnasiet.Har inte ens orkat bry mig om att handla böcker osv.Nåja bara för att må lite bättre så ska jag mysa ner mig i sängen och kolla efterlängtaaade serier.Checka in här senare då jag uppdaterar igen.Pussar på er!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide