VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT FÖR DIG?

Lite randombilder från denna sommar.Idag har varit en braaa dag.För det första på gymnastik så gjorde jag min första boll över netet i volleyboll.Om ni inte vet så hatar jag volleyboll och sugeer helt grovt på det så fatta känslan liksom.Ååh happy girl!Sen gick skolan helt bra,förhöret gick väl helt okej kan jag hoppas på.Hann också ned till sampin på håltimmen med Josefin.Åkte hem med mamma och då jag kom hem gick jag ut i solen och bara låååg i 1 och en halv timme.Sen åt jag mat,lagade läxor,fixade en inlämingssak,va ut och sprang min dagliga runda och nu har jag just kommit ur duschen. Ska fixa lite saker tills imorgon och sen ta och kolla en film.Hoppas ni har haft en dunderbra dag som jag har haft.pussaaar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide