11.12.13

 
Kände sådär att jag måste blogga idag pågrund av datumet och sånt.Så tacka datumer för det!Bossit datum nu då jag ändå håller på.Annars lever liket (hahahahhaah ååh skrev fel).Hade vanlig skola som bestod av lite julsånger,prov och liknande.Då jag väl var hemma chillade jag (sköönntt),sen läxor och liteee plugg på prov.Hamnade sen i hårburken så färgade håret,sådär halvnöjd men med silvershampoo ska det väl lösa sig.Nu ska jag sätta punkt så hörs vi sen!
 
Sådär annars igår tror jag det var då jag bloggade om att någon skulle slå en signal om ni hade en ide eller två.Jag fick ett helt samtal haha.Dududududu av Emilia min vän.Hennes plan var att jag skulle blogga om hennes nya skor.Så det ska jag göra. De är köpta på putfeetfirst och är svarta och superdupersöta.Om ni vill veta mera om skorna så slå en signal till henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide