ÄVEN EN HELG FÖRBI

Hejsan bloggen lilla,på fredagen for jag till malax efter skolan med fanny lillavännen.Vi for och handlade ti nyhandlii me hennes mamma.Lagade  mat vid fanny och öppnade en kokosnöt med en hammare haha ååh e ha slinta.For sen till övermalax på julöppning med chickseen och sen vidare till Emlila på glöggmys och tjejkväll. myspys
Lördagen myste jag halva morgonen före jag gick ner i köket och mamma hade gjort det så mysigt med julgardiner,ljus och allt annat mysigt.Ända tråkiga var ju att ingen var hemma,sen började jag städa på nedrevåningen med julmusik och annat.Var även ut på promenix före jag lagade mat och efterrätt då mamma och pappa skulle komma hem.De var så glada då jag hade lagat mat hihih awä.Nåja på kvällen drog jag mig till malax och bakade pepparkakshus före fanny och jag myste med te och talade om allt mellan himmel och jord.Vi satt säkert och talade flera timmar före Erika också kom dit och vi talade hela kvällen.
Jaja idag steg vi upp tidigt och åt god frukost före vi for till solf på julöppning med fannys moster and the gang haha.Köpte sånde saker som på bilden och frös en hel del men det var kul i alla fall.Kvällen har bestått av ännu mera mys och lite annat smått och gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide