LEDIGHET

 
Efter långledgit var det fortfarande lika jobbigt att åka till skolan idag men det gick ändå.Under min ledighet har jag hunnit med bakning hos mormor och morfar på torsdagskvällen.Pepparkaksbakning vid farmor på fredagen som jag sen spenderade i solf på dansgolvet och såna ställen,kvällen blev i alla fall superkul.Hamnade sen hos fanny och dagen efter hade vi brunch med the ladies före jag for hem och de till stan.Kvällen hände det inte mycket men jag var megatrött så det var skönt med det också. Söndagen städade jag och workade lite hemma före jag och mamsen vinkade hejdå till pappa.På kvällen kollade vi film och hade det megamysigt.Det var min ledighet i korta små ord.Himla skojj och så skönt med lite ledigt!
Annars är min och Erikas plånbok stulen så du som känner dig skyldig ger tillbaka plånböckerna dirket tacktack och annars  om någon ser en röd eller svart plånbok nånstans kontakta mig,tackochhej och pussochhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide