LONLEY,LOST AND CONFUSED

Bloggen lider så himla mycket men jag har varken ork,tid,lust eller annat.Annars fick vi jullov igår,himla skönt.
Började dagen med att köra till skolan med Linnea och sen hade vi julfestprogram som var kul!Så mycket bättre än högstadiet.Fick även betyg och gröt före jag åkte till Fanny.Där hade vi megakul,körde moppebil,åt mat och taggade dans.
 
Åkte sen till Erika där vi fixade oss och hade lite förfest.Åkte senare till Petalax och kvällen började megabra,det var jättekul att träffa känt folk och okänt.Sen blev det som det blev men det var nog en rolig kväll för det.Tog bussen hem och somnade väl där vid halv 3.
 
Idag vaknade jag relativt tidigt men låg och drog mig halva dagen bara för att jag var värd det.Sen började jag städa ett av mina rum så nu är det så mysigt med massa ljus och julpynt överallt.Gick sen i duschen och åkte till stan för att hämta pappsen och sen via fanny för att hämta väskor och nu är jag hemma.Ligger i sängen med serier och ljus i mängder.Blev chillkväll fast jag skulle ha behövt en partykväll mer än gärna.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide